Thursday 1 December 2011

Org Tersayang ...

org tersayang , xbermakne aku cinta dia .. syg sebgai kawan .. syg sebagai kakak .. sayang sebagai adek .. syg sebagai #specialhuman#
nie larrr adek kesayangan yg comel aku .. mirip aku tak ? cme aku lebey ensem jer kan ??
                                               
ni syg aku ... cun ak ?? lawakan awex aku ?? uhuhu ,, LOVE herrrrr
                                               (((( (sekang dier da jd EX AKU jugakk)))

                                         
             
                                                          WOOT WOOT ~ hot ...(my ex)

nilar kawan kecik kenonek aku .. haha duedue tau .. dowang
                                           nilar yg selalu tolong aku ... boonfriend kesayangan aku ..huhu
Nie laa kakak angkat kesayangan aku .. name dier Asfarina .. 
                                     
Ni pulak Intan Namenyeeerr .. Dia Kawan baek maira # ex aku #


Nie EX aku .. Natasha .. Ex okey !~

No comments:

Post a Comment